Last Week!

Posted: May 10, 2014 in Uncategorized

Hallå på er i Svedala och resterande delar av världen!

Förra veckan var riktigt riktigt intensiv med mycket plugg och annat skoj. Höjdpunkten på veckan var när Yvonne från jobbet på Kunskapsskolan och hennes härliga familj tittade förbi och sa hej! Så jäkla kul att träffa henne igen, hon har alltid varit så otroligt snäll mot mig och hjälpt mig otroligt mycket med att snabbt komma in i jobbet och alltid gett mig så goda råd. Nej jag kan verkligen inte tacka henne nog för allt hon gjort för mig och det var så kul att dem tog sig tid att hälsa på mig och se hur jag har det i Santa Barbara. Vi satt vid deras pool på hotellet, snackade lite och när jag skulle öppna en öl med en snusdosa (för första gången i mitt liv!) så sprutade jag ner mig själv i öl såklart. Jäkligt skämmigt, men vafan, vad gör man inte för att underhålla lite 😉 Senare på kvällen så gick vi ut och åt på en restaurang här i Santa Barbara som heter “Sandbar”, jättegod mat och trevlig personal. Yvonne och hennes familj bjöd mig på restaurangbesöket. Sedan gick vi hemåt och jag hängde med hennes grabbar upp och vi satt o snackade lite om SBCC och annat skoj. Men sen så var det dags för mig och gå hem då jag var så jäkla trött att när jag pratade så slummrade jag till mitt i meningen… Tror att jag ibland lider lite av narkolepsi eller nåt liknande 😉
   Dagen efter så satt jag ner med plugg hela dagen ändå fram till 20-tiden då jag och Sara (i min acting-klass) begav oss mot Isla Vista för att möta upp resterande acting-kamrater som alla (eller ja, nästan alla) hade samlats hemma hos Kenzie för att festa lite. Riktigt riktigt trevligt hade vi det! Dagen efter vaknade jag upp och fick känna på gårdagens batalj, som det ska kännas helt enkelt 🙂 Jag satte mig ner med plugget och tog det lugnt resterande delen av helgen.

Hoppas att allt är kanon med er hemma, inte långt kvar nu tills vi ses och det ska bli helt fantastiska att få träffa er alla igen! 😀

/Filip 

Comments
  1. Yvonne says:

    Men tack för de fina orden Filip! 🙂 Det är en självklarhet att stötta kollegor och så enkelt att göra det för dig, så positiv, glad och ett ständigt leende på läpparna. Tack även för en jättetrevlig afton och kväll med dig i Santa Barbara. Precis som jag gillar min familj dig. Du får komna förbi hos oss i Uppsala när du är hemma igen.
    Ha det toppen den sista tiden du har kvar, se till att njuta maximalt. Vi ses snart :-). Kram så länge.

Leave a Reply

