Just another day in Cali

Posted: April 28, 2014 in Uncategorized

Jo jag måste bara berätta för er vad jag vad med om för några dagar sedan. När jag tog en kortare löprunda (kan bara springa korta rundor) i områdena runtomkring lägenheten så var jag påväg över vid ett övergångsställe och vid stopplikten framför mig så stod det en bil och väntade. Jag tittade snabbt in mot förarsidan och fick till min förvåning se att Paul Walkers brorsa satt i förarsätet. Det var verkligen som att se en kopia av honom själv och jag i all hast höjer handen och vinkar till honom och han vinkade tillbaka innan han fortsatte åka vidare med bilen i bostadsområdet. Så jäkla häftigt måste jag säga och då visste jag att Paul’s hus inte alls borde ligga långt ifrån där jag nu befann mig och det fick mig att höra mig för lite grann. Otroligt häftigt att se någon sådär som man känner igen, även fast nu hans brorsa inte är någon skådespelare, sångare eller dylikt så kan man inte rå för att bli glad ändå över att ha sett honom i verkligheten.

Här har ni en bild som visar likheterna mellan dem båda. Lägg till ett par solbrillor på det där så är det verkligen kopior!
Image  

Leave a Reply

